Oprettelse af arrangementer og alt indhold til kommunikationskanalerne går gennem et KlanToursmedlem, som læser det igennem og sender det til rette vedkommende.
Udgifter refunderes gennem zExpense.
Send de informationer, der skal til for at oprette et arrangement i Medlemsservice, og få det i DDS’ kalender på dds.dk/arrangementer:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScljaYjctAI6Bicesb34yhGRNaX_Ei…
Spred budskabet gennem KlanTours’ kommunikationskanaler
- Få en artikel på KlanTours.dk ved at lave et skriv, som indeholder al info om turen samt et billede, som kan komme på forsiden
- Få det delt på KlanTours’ Facebookside og Instagram-profil, diverse spejder-relevante Facebookgrupper og få oprettet en begivenhed på vores Facebookside, ved at lave en beskrivelse, som passer til formaterne
Hvis noget hurtigt skal ændres, kan Mathias lave ændringer samme dag, hvis du ringer til 42581998
Alle dine udgifter ifm. turen kan du refundere, ved at blive oprettet i zExpense. Du sender blot dit navn, din e-mailadresse og navnet på din tur til bogholderi@dds.dk samt at din godkender skal være din kontakt hos KlanTours teamet (sørg for at skrive vedkommendes navn).
Skal du betale større beløb, beder du om at få udbetalt et beløb “aconto”, dvs. på forhånd.
Tak for at invitere andre seniorspejdere med på tur - det gør en verden til forskel <3